SKŁADNIKI:
  • wafle suche (10 szt cienkich blatów, jeśli używamy grubszych wafli, wystarczy 8 szt)
  • kostka margaryny
  • 3 jajka
  • 2 opakowania śmietanki do kawy (zabielacza) po 200 g
  • 3/4 szklanki cukru lub 1/2 szklanki cukru pudru

WYKONANIE:
Miękką margarynę ucieramy z cukrem, dodajemy jajka. Zmniejszamy obroty miksera i cały czas miksując dodajemy partiami śmietankę do kawy.




Wafle układamy na folii spożywczej, przekładamy przygotowanym kremem dowolną ilość razy. Ja kupiłam opakowanie zawierające 10 sztuk, więc przekładałam kremem czterokrotnie, gdyż rozdzieliłam wafle na dwie partie.Wafle owijamy folią spożywczą, wkładamy do lodówki na minimum 5-6 godzin. Po tym czasie wafle kroimy na 6 długich pasów, każdy dzielimy na 3 mniejsze części. Mi wyszło około 36 dosyć dużych śmietankowych wafli.
Tak przygotowane wafle cały czas przechowujemy w lodówce.





0 komentarze:

Prześlij komentarz